Saturday, April 11, 2015

drama and drama.. ish3x...

asalammualaikum..
ok cerita ne bermula bila aku jatuh cinta dengan seseorang.. ok fine.. ayat cintanya bukan main agi ok.. keras hatiku pun boleh cair.. tapi.. masalhnya aku memag tak tahu dia suka or tidak sama aku. sebab malar dia cakap kawan..kawan kawan.. kata putus untuk suka aku pun tiada bha.. ok fine aku anggap kawan je la.. lagipun dalam islam mana ada istilah cinta cntun..couple segala..ish..mengarut la... lepas tu dia berhubungan dengan seorang gadis cantik.manis.. alhamdulilah.. mulanya memang la sakit hati.. tapi aku takut sakit hatiku ne membawa parah.. untuk kebaikan diri ini..aku block la dua2x..takut nanti tiba2x aku mengumpat dorang. free2x dpt dosa..  block untuk  kententeraman hidup dan cuba untuk melupakan dia...
memagla sakit tapi aku percaya jodohku yang ditentukan oleh Allah swt. da dekat 3 bukan okey..aku lupakan dia... sekali tadi aq try la tgk hubgan dorg.. da berkecai??? why?? dia tunang gan orang lain?? but why?? bukan dia n dia suka sangt2x ka? why bertunang gn org lain ne?? why????
tapi ada status yang buat aq tergamam.. yaAllah sungguh kejamnya hati itu bila bercinta.  demi Allah sepanjang kami kenal. dia tak pnh pn ckp dia suka aq.. dia ckp kwan jak. dia yg mulakan dulu tidak sms aq.. time aq sakit terlantar kt hospital... dua kali wei..aq diam jak.. dlm status tu boleh2x dia ckp aq abaikan dia? Allah... sejak bila?? sejak bila kami ada hubungan? dia yang menganggapku kawan.. aku tak beani mengaku sekiranya dia tak ckp dulu... apa lagi salahku??? knp malar aq yang disalahkan??? cinta itu kejam..katanya2x cinta itu psau..yang melukankan hatiku.. ex????? Allah bila masa pula aku jadi ex kau?? bila?? sejak bila kita becinta?? tak puas ke kaw permainkn aq dengan kata2x cintamu? tak puas ka??? atau masih ada permainan? drma??? memag kau terbaik la...
kau mulanya dulu..katakan aq sahabat..naun kini kau memburuk2xkan ku.. Allah....


No comments:

Post a Comment